Ga naar de inhoud
Naar vacatures
Vervuld

Technisch Administratief Medewerker Oplevering Projecten

Fulltime / Parttime

Je werkzaamheden

Als Technisch Administratief Medewerker Oplevering Projecten ben je de rechterhand van een administratieve medewerker en diverse uitvoerders. Jij een rol als spin in het web, wij een leuke collega.

Wat ga je doen?

Als Technisch Administratief Medewerker Oplevering Projecten ga je aan parttime (28-32 uur) de slag binnen diverse projecten in de ondergrondse infra. Je werkt hierin nauw samen met de uitvoerder, die je zal gaan aansturen en monitoren op de tijdigheid van de oplevering van een project.

Je bent o.a. verantwoordelijk voor:

  • Bewerken en waarborgen van alle mogelijke formulieren en digitale gegevens van de projectadministratie;
  • Zorgen dat deze projectmappen compleet zijn;
  • Aansturing van de uitvoerders met betrekking op de tijdigheid van de oplevering;
  • Nauwe samenwerking met een gekoppelde administratieve medewerker;
  • Inzicht in bestekken hebben en deze checken op financiële volledigheid;  
  • Administratieve ondersteuning van de leidinggevenden.

Wat heb je daarvoor nodig?

Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, bent administratief goed onderlegd en hebt een scherp oog voor nauwkeurigheid.

Ook ben je in staat in een hectische en dynamische omgeving de juiste prioriteiten te stellen. Verder kun je in deze omgeving de informatie verzamelen die je nodig hebt en ben je niet bang om door te vragen als iets niet klopt.

Daarnaast beschik je over:

  • WEB-niveau 3 opgeleid;
  • Minimaal 1 jaar ervaring in een administratieve rol;
  • Goede beheersing van MS Office;
  • Bekendheid met Metacom en Go Workflow (pré);
  • Ervaring met het bijhouden van financiële overzichten.

Wat bieden wij jou?

Een plek in een familiebedrijf waar de mens centraal staat. De mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen middels opleidingen en trainingen. 

Verder krijg je:

  • Een passend salaris, afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • Prettige secundaire voorwaarden zoals 25 vakantiedagen en 13 ADV-dagen op jaarbasis;
  • Een laptop en telefoon van de zaak.

Solliciteer!

Wil je direct solliciteren, upload dan je curriculum vitae en een duidelijke motivatie via het sollicitatieformulier.

Voor meer informatie over de selectieprocedure kun je contact opnemen met Jordy Lippets via telefoon/ WhatsApp 06-53200680 of mailen naar recruitment@voskuilen.nl

Vervuld

Deze vacature is vervuld. Gelukkig hebben we nog veel meer mooie vacatures.

Terug naar overzicht
Terug naar overzicht
Terug naar overzicht

In beeld

Kom jij werken bij Van Voskuilen Infratechniek B.V.

Onze voorwaarden

Word jij onze nieuwe collega?

Hét familiebedrijf van Nederland in de infratechniek

Diverse opleidings- en doorgroeimogelijkheden

Gratis gereedschappen, persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM) en werkkleding

Je draagt bij aan de energietransitie en een duurzame stempel

Zelfstandig monteur bij van Voskuilen? Dan heb jij een volledig ingerichte bedrijfsbus

100% salaris doorbetaald in geval van ziekte en vorst

Een gezellig en hecht team dat altijd voor je klaar staat

Vrijheid binnen het bedrijf

In 5 stappen een baan

Solicitatieprocedure

Sollicitatie

Jij zoekt een geschikte vacature en solliciteert op een functie die bij jou past!

Screening

Nadat wij CV’s hebben gevonden en/of ontvangen, start het screeningproces. Hierbij wordt het CV bekeken aan de hand van de vacaturetekst.

Eerste kennismaking

Met dit gesprek leren wij jou kennen en leer jij van Voskuilen beter kennen.

Inhoudelijk gesprek

Tijdens dit gesprek zal de recuiter proberen een zo goed mogelijk beeld te krijgen van jou en zo te bepalen of er een match is.

On boarding

Na het voltooien van de onboarding kun je aan de slag. Tijd voor de eerste werkdag!

Prinsjesdag werkzaamheden
Prinsjesdag werkzaamheden